July 15, 2010

.::Perasaan|Hasad|Dengki::.

Aku tak dengki kat sesape. Ape yg aku ada sekarang, serba sederhana, insyaAllah buat aku rasa happy dan bahagia.. *BIG SMILE*

Thesis aku dah sampai final stage. Skang tunggu Supervisor check. Correction sana sini. Buang sana sini. Tambah sana sini. Tang discussion buat aku berpeluh. Stress tiap2 hari bagai nak gile (ini ialah luahan hati). 
Tapi insyaAllah tak lama lagi berbaloi-baloi la usaha aku selama hampir 2 tahun ni..

Thanks wat adik aku Ana yg sudi pinjamkan lappy sepanjang aku bertungkus lumus siapkan thesis. Semalam dah pulangkan lappy dia kat Puncak Alam.
(Na, tempat study baru ko tu freak betul. Seram. Patutla Alt***tuya kena bom kat sana..Huuuuu~~)

phD phD phD.. Ye. phD ini yg aku maksudkan sebenarnya. Bukan  perasaan hasad &dengki-mendengki. Ramai yang suruh aku sambung study lagi.. Aiyohhh.. Otak aku macam dah tak larat.  Pinjam otak korang pulak la boleh?? Huhu. Tapi keinginan tu tetap ada.. Kena fikir 85 juta kali baru leh wat keputusan.

Moga ALLAH permudahkan urusan aku dlm meneruskan perjalanan hidup seterusnya.

Thanks a lot pd semua orang2 sekeliling yg sangat supportive & sentiasa jd tulang blkg utk aku teruskan smua ni.

Kita hanya merancang. Kita fikir rancangan kita itu adalah yg terbaik. 
Tapi yg pasti, rancangan DIA adalah yg Maha Terbaik.

2 comments:

[z@ck] said...

tahniah!

mida said...

betul tue..
gud luck..