July 13, 2010

.::Aku Tak Rugi, Aku Dah Nak Kawen::.


Spain menang!!! Spain menang!! Tahniah la Paul the Octopus sebab ko selamat dari digoreng (kalo goreng pun mesti tak sedap sebab dia besar & mesti liat yg amat). Paul yg berotak tapi tak de akal fikiran tu pun leh jadi Tok Bomoh & terkenal satu dunia..  Huhu. Pelik.

Aku tak rugi bangun lewat mase final tu. Korang yg tgk dari awal mesti mengantok. Last2 mase tambahan lg setengah jam. Tgk setengah jam terakhir je aku rase dah berbaloi. Tahniah Spain & Paul..! 

Aku dah nak kawen. Ye. Betul lah tu. Aku dah nak kawen. Tapi aku tak tau bile. Hakhak. Tolong la jgn tanye aku soalan kawen ye kawan-kawan. Jawapan aku same je. 

"Aku memang dah nak kawen...tapi tak tau bile.."

Hee.. Chow bebeh.

1 comment:

[z@ck] said...

saspen btol entry ko