March 23, 2010

.::Nanged! Eh..Tagged!::.


Saya telah di tag oleh dua orang.
 & 

Mulakan dgn bismillahirrahmanirrahim...

1. Siapakah anda di rumah?
Anak mama Siti Hamsiah & abah Mohd Hairuni yg telah dimanjakan sejak kecil. Saya adik kepada seorang kakak & dua orang abg. Saya juga kakak kepada seorang adik lelaki & dua orang adik perempuan. Saya di tengah-tengah. Suka. Sebab complete set.

2. Siapakah diri anda di samping rakan?
Seekor kongkang. Heh. Tidak. Di samping rakan, saya ialah si gadis comel kerana saya paling kecil di antara mereka. Bukti boleh tgk kat side bar. Gambar bersama Geng Achinoyos & Geng Sedut.

3.  5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai.

- Gitar Kapok. 
Tolong la. Dah banyak kali mention ni. Nape x dpt2 lagi?
- EOS 500D atau yg seangkatan dengannya. 
Belum pernah memiliki digital camera seumur hidup. Tak tipu.
- Honda Bandar kurang manissss satu!!!
Impian yg bakal dicapai kelak. InsyaAllah.
- Mahu menziarahi kota Makkah
Kawan saya dah dapat pergi. Dia cakap susah nak ceritakan pengalaman di Tanah Suci. Kena experience sendiri. 
- Oh! Mama. Saya mau tawen.
Heh. Macam gatai tak bunyinye?

4. Siapakah nama pasangan anda
Rosyam Nor. Mohd Haniff bin Hamid

5. Ceritakan 5 perkara yg paling anda tak suka tentang pasangan anda
Terima seadanya. Semua insan tidak sempurna. Chewah!

6. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Huhuhu.. Kena cerita ke? X payah lah.. 

7. Bila tarikh anda couple?
11 Januari 2009

8. Lagu tema cinta anda
-11 Januari by Gigi
-Kehadiranmu by Vagetoz
romentik bukan? yucks..!

9. Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?
Jangan la jadi naga berasap. U know what I mean. Ini utk kebaikan bersama. Untuk kamu sendiri, utk saya, 
& utk orang sekeliling yg menyayangi kamu.
Ini sewioussss! (slang Wonderpets)

10. Tag 10 orang rakan yg lain.
- Cik Sukiminna of Sukiprattle 
(Cik Suki aku tau ko bz. Nanti ade mase jawablah)
- Bro Wachak of Republic GuaOtai


p/s: Sesiapa sahaja yang baca, sila jawab tag ini. Heh.

Terima kasih.

5 comments:

hans said...

rajin betoi ekau wat tagged

adaNiff said...

baru 1st time wat ni lagipun ditag oleh dua org :)

Fathiha Zainal said...

Muhehehe. Tq coz sud jwb tag tu. Ngeee... Nk tawen nnti jgn lupe jmput. :p

adaNiff said...

insyaAllah :)

sukiminna said...

hoi2..aku baru balas..hohoho..