March 20, 2010

.::Long Boring Weekend::.

Haihhh... Pagi2 lagi dah mengeluh.. Pagi2 lagi dah boring.. Ape nak wat hujung minggu ni? Haniff is now at home (Tekam Plantation Resort, Jerantut) for 2 weeks! Haniff sedang berseronok di rumah, dpt makan nasi kasih sayang air tangan mak dan menonton Wonderpets setiap hari jam 2.30 petang di TV9. Itu sangat tidak adil.. Heh...

Last weekend, 13 Mac 2010 ikut Haniff join Bowling Tournament anjuran Persatuan Belia Islam Nasional (PEMBINA). Haniff's team from IPIS won the 2nd prize. Kalah 2 mata je dgn team dari UNITEN..

Tak ade Haniff, maknenye tak ade la bowling.. 2 minggu tanpa bowling. Oh. Hujung minggu yg sangat membosankan.. Yup. It's going to be a very long, boring weekend. 

Saya sangat rindu kamu.

4 comments:

DaHLia said...

alala...siannya dia kna tinggal...
kejap jer tu..
xper, nnti makin tambha kasih sayang tu

adaNiff said...

haha.. itu la. kene tinggal. pasni agak susah dah nak berjumpe...

dkama said...

da la aku tak main bowling... PEACE...

adaNiff said...

haha. belajar la. release tension. sronok.