February 28, 2010

.::Ada Gaya Awek KAPOK Pun Jadilah::.

Hadoi laaa.. Aku dah tak tau ni entry yg ke-berapa aku tulis pasal gitar.. Aku nak gitar.. Aku nak gitar.. Aku nak gitar.. Still tak dapat-dapat.. Nak pegi beli sendiri, tak pandai.. Nak tunggu org temankan gi beli, semua busy.. Sayangku Haniff lak, hurmmmm... (dia x berapa suka bila aku kata nak belajar main gitar...). So memang tak berani la nak ajak dia.. Huhuhu...

Kelmarin aku balik kampung. Klang. Sepupu aku kawen.. Tahniah wat Sabrina & Zukri.. Ayat first Sabrina kat aku.. "Ada, aku langkah bendul ko dulu ni".. Cheit.. Terkedu kejap. Huhu.. Tak pe la Sabrina.. Sape nak kawen, kawen la dulu.. Korang nak langkah bendul aku berbendul-bendul pun tak pe.. Dah sampai jodoh korang. Aku kongsi kegembiraan... Haaa.. Ade lagi ke sepupu-sepupu yg lebih muda dari aku nak kawen awal lagi pasni?? Sile la langkah bendulku...

Ok cerita pasal gitar balik. Gitar yg aku guna tu gitar sepupu aku.. Bukan aku punye.. Hukhuk.. At least dapatla lepas gian.. Tau chord sikit2 je.. So, makin sangap la aku nak beli gitar sendiri.. Ini minat aku.. Mungkin darah seni ni dari atok aku. Atok pandai main gitar. Atok terror main biola. Chord piano pun dia mantap.. Dah.. Abis minat ni turun kat cucu dia yg sorang ni...

Persoalannye sekarang.. Bile?? Takde sape yg sudi temankan aku beli KAPOK.. Kat mane ade KAPOK pun aku tak tau.. Sape yg boleh tolong... Bagi la aku details.. Kalo takde yg sudi temankan, biarla aku pegi beli sendiri je nanti........

3 comments:

nizamsani said...

wow.

sukiminna said...

jom2 i pi teman u nak tak ?
kita pi beli guitar hero..
xyah tau chord byk ikut jek dia tunjuk kat skrin...merah kuning merah kuning, ijau ijau biru..lalalala

heh.aku pun darah seni gak..bile nyanyi ,smpi haiwan ikut sama wa ckp lu.."ong..ong.." sedap la gamaknye maksud dalam bahase dia tu..hehe

adaNiff said...

u nak teman i?? tak takut i harrkkk tuihhh kat u ke nnti? tak pun i sroooot srooot kat u.. nak?? hahahha.

huarghhh.. apesal sume org nak beli gitar hero je ni...?? tak mencabar lgsung..