January 08, 2010

.::Suami Setuju::.

Sepasang suami isteri tidak pernah sependapat dalam banyak hal.  Si isteri selalu merungut kpd si suami krn si suami tidak pernah bersetuju dgn pendapatnya..

Isteri : Abang tak pernah ikut kemahuan saya. Semua cadangan saya tak pernah abang setuju.

Suami : Tak semua... Ada juga yg saya setuju.....

Isteri : Tidak.. Selama kita berkahwin belum pernah abang lagi abang ikut kemahuan saya.

Suami : Tentu ada...Cuma tak kena tempat....

Isteri : Cuba abang cakap, apa kemahuan saya yang abang akan ikut..

Suami : Baiklah.. Katakan ada 2 buah bilik utk menumpang tidur, setiap bilik masing-masing ada seorang lelaki & seorang perempuan. Bilik yg mana satu yg awak akan tumpang tidur?

Isteri : Dah tentu la saya masuk bilik yg ada perempuan tu.. Tak kan nak masuk bilik lelaki pulak..

Suami : Haaa.. Saya pun akan masuk bilik yg ada perempuan.. Kan saya dah setuju dgn awak ni??

Isteri : (Nada marah) Dasar lelaki!! Kalau berani buatlah.. Aku cincang lapan !@#$%^&*()_+ kau.  (maaf censored sikit)

Suami : Aiii... Bila saya setuju awak marah pulakkk......


hehe..

2 comments:

Fikri said...

hehe... lawak deyh!

sukiminna said...

ntah..dah setuju marah2 lak..hohoho