January 11, 2010

.:: AdaNiff : Its Been A Year =) ::.

Adeh laaaa.. Wifi sgt slow.. Menyampah tong sampah, mengade taik kude betol..
Tapi aku tetap juga berusaha menghapdate sempena 11 Januari ni.. This is a quick entry so InsyaAllah nanti edit balik.

Yup.. We have been together for a year today! Alhamdulillah.. Kitorang terpaksa celebrate awal coz 11 Januari (our anniversary) and 12 Januari (my birthday) are on weekdays. Hehe. Celebrate dua special events in my life! Kitorang celebrate bese-bese je, doing things macam dating selalu tu.. Bowling, wayang, & makan-makan. Tapi seriously kali ni aku makan sangat banyak. Wendy's, Secret Recipe, laksa, nasi goreng. Muahaha.. Makan makan makan sampai gomop!

Aku sgt happy dgn dia. Ramai org cakap chenta aku ni chenta gila, because of our age difference. He is 19 while me, I will turn 25 tomorrow.. Tapi, peduli ape org nak kata. Age is just a number. Yg penting, aku cukup bahagia. He completes me. He will always be there by my side, susah senang selama setahun ni dah membuktikan semuanya. Aku bahagia. Aku cukup bahagia.

To my dear Haniff, thanks a lot coz you are always there for me. Thanks a lot for everything that you have done for me. Thanks a lot for your love. Thanks a lot for your care. I will always remember your words 'hidup ialah garisan tanpa jangkaan'.  Kita tak tahu apa yang DIA dah janjikan utk kita utk masa depan, tapi sayang sentiasa doakan yg terbaik buat kita. Terima kasih kerana sudi hadir dlm hidup sayang. Terima kasih kerana sudi jadi matahari sayang.


Kau matahariku. Aku pelangi chentamu.
I love u damn much. Muahhh!

Oh.. Lagi beberapa jam aku bakal menyambut hari lahir ke-25. Haaaa.. Dah tua. Entry birthday insyaAllah aku update esok saje lah..

9 comments:

K-Z said...

selamat hari tua.. ehehe..

mello said...

moga kekal smpai akhirnya.. =)

BezBuddy said...

epi anniversary =D
bile lak nk kawen?hehe

aku scandal said...

moga bhagia sokmo..hehe

adaNiff said...

K-Z thanks =)

adaNiff said...

thanks mello =)

adaNiff said...

BezBuddy.. InsyaAllah =)

adaNiff said...

aku scandal.. terima kasey!!!

F U N F A B U L O S I T Y said...

selamat hari lahir...selamat berbahagia!;D