December 27, 2009

.::Mimpi Si Isteri::.

Watak : Suami & Isteri

Pada suatu pagi ketika bangun dari tidur, si isteri berkata kepada suaminya,

Abang, malam tadi Ayang mimpi. Abang hadiahkan Ayang satu set barang kemas berlian.  
Agak-agak abang, ape tafsiran mimpi tu ye?

Sambil berbisik manja, si suami berkata,

Hmm... Ayang akan dapat tahu tafsirannya malam ni jugak.

Pada malam itu, seperti yang dijanjikan, si suami memberikan isterinya sebuah bungkusan hadiah.
Si isteri sangat teruja.  Di dalam hatinya berbisik..

Sayang juga suamiku padaku.  Sanggup beli berlian..

Dengan hati yg berdebar-debar, si isteri membuka bungkusan itu perlahan-lahan.

Alangkah terperanjatnya si isteri melihat isi bungkusan itu.
Sebuah buku berjudul "Mimpi Dan Tafsirannya".

Hehe.

11 comments:

kawie2020 said...

hehehehehhe.. lain kali cakap je ngan direct ngan suami.. hehehehehe

Jard The Great said...

ahaha.. lawak a'ah

abe long said...

oh... bijak

aik.. kak ipar pon ade

DaHLia said...

hhaha sangat beramkan.jimat sepanjang hayat...

nn said...

hahaha :)

sukiminna said...

adui..ko pun dah cam intan neyh wat lawak2 yg asik tekene jek aku

igt ko je lampi

adaNiff said...

kawie : nak direct segan. haha..

jard : hehe

abe long : dia slalu ade sini. hehe

dahlia : jimat dan dushhh kena. haha.

nn : hehe gelak ye? suke2..

suki : ko ngaku la ek ko lampi? ekekeke...

bolloqs said...

kuikuikui...padam muke si isteri...nak berlian kunun...nah hamek ko~muahahahahaha

hans said...

hahahahha
lawak weih
serius
gelak aku

zuwairiaiman said...

great blog..hope visit me back

zuwairiaiman said...

great blog..hope visit me back