December 16, 2009

.::Kencing, Kicap & Katak::.


Aku demam. Tekak pedih. Lidah luka. Badan panas. Tak suka bila mula-mula nak start demam ni. Sangat tak selesa.. Makan panadol pun still x jalan.

Istajib suruh minum air & kencing banyak-banyak. Make sense. Memang minum bnyk & kencing banyak skrg.

Azizi suruh makan kicap??? Haishh budak ni kalau bab dongeng dia No.1.

Kak Ira jiran bilik pun demam. Kak, kita sehati sejiwa. Haha. Akak pun tau saya tak suka roomates saya. Saya kutuk mereka di SINI, SINI dan SINI.

Istajib, Firdaus, & Azizi (Geng Tengok Wayang) dah tgk cerita katak. The Princess and The Frog. Tak aci. Tak adil. Kenapa tak boleh benci buaya?? Kalo buaya darat macamane lak??

p/s: Haniff, kamu sibuk lagi? Asyik dgn band Indon di MWBC syiak. Bila mahu dating bah? Kita tgk cerita katak juga?? Maun tak maun?? Heh...

p/s lagi: Jalan-jalan utama area KLCC ditutup utk perjalanan program MWBC 2009 hari ini. Terima kasih.

17 comments:

Eyriqazz said...

get well soon

izzahfarhana said...

ni mesti sbb lkawi pnas ni.get well soon ada =D

adaNiff said...

thanks..

adaNiff said...

hehe. ye kot Izzah. lgkawi panas. pastu balik cni hujan je..

sukiminna said...

tak biasa lagi ni...perubahan suhu dari langkawi.hehehe

makan kicap cap kipas udang menyejukkan badan ke?huhuhu

Minum air badak ar.Seyes beb aku xtipu.mmg ade kan rhino cool tu.berkesan jugak untk aku

KizZ said...

alaaa... 2 3 hari lagi nati sehat la tu hendaknya ok


www.kizgarden.blogspot.com

adaNiff said...

air badak sodap ke??

adaNiff said...

kiZz.. insyaAllah.. ni tgh berusaha memeluhkan badan. haahaha.

~0~ said...

mwbc tue ape???

minum 100plus...insyaallah ok

adaNiff said...

malaysia world band competition :)

smlm dah minum 100plus tp tekak masih perit...

sukiminna said...

air badak itu adalah air peluh badan badak rhino..xpun air hippo berkubang..hehe..xla..

rasa payau jek dulu aku minum. tapi pada aku berkesan la sejukkan badan

adaNiff said...

wakakaka. thats y la aku tak minum air badak tu suki. dah la sikit. botol dia kecik. aku bygkan depa amik air tu betul2 dari badak. peluh badak.wakakaka...

kawie2020 said...

demam ek.. shiannyer... ape kate coba makan cili api plak... pas makan mata akan berair.. mult rasa panas... tapi jap jer.. demam akan hilang cepat.. hehehehehe..

zureen @ mama said...

Cuma minum air cap badak (cap kaki tiga tu)..Ish mcm org dulu2 plak..

Atau nak senang minum 100plus banyak2..

adaNiff said...

kawie kasi petua x leh pakai la.. alamat terjun sungai la aku..

adaNiff said...

ok thanks mamazureen :)

unwanted said...

aku kalau demam teruk dulu inum air cap badak dengan panadol 2 biji.
mium sblm tido.
biasanya keesokakknya ok la.:)