December 30, 2009

.::01.01.2010::.

Short entry before going to the lab.. Hari ni bnyk keje kat lab.. Confirm balik petang/malam..

Tengah excited giler ni sbb nak balik kampung. Awal pagi semalam dah beli tiket kat Pekeliling so aku lambat pegi lab, dlm kul 11 lebih. Risau bukan main..Tapi rupe-rupenye Geng Sedut yg lain pun datang lambat. Muahahaha..

Korang dah ade perancangan cuti 1 Januari nanti?? Aku akan smbut tahun baru dgn family kat kampung.. Tak sabar ohh.. Rindu mama, rindu abah.. Rindu atok, rindu nenek.. (atok n nenek duk sebelah umah kitorang je).. Balik kampung... OoooOOoo balik kampung...



Aku dewasa ke? Patutnye minta tiket kanak-kanak neh.. Hehehe.
Ni baru halfway.. Lagi halfway naik bas lompat-lompat.

p/s: 2010: Tahun Jubli Perak ku.. (lg 2 minggu ni genap la aku 25 tahun). Tuaaaaa ohhhh...
p/s lagi : tak sabar nk jumpe Haniff jugak. hehe. hopefully plan hujung minggu ni menjadi. Aminn...

11 comments:

Eyriqazz said...

Slamat pulang..berhati2 di jalan raya

http://eyriqazz.blogspot.com/

sukiminna said...

heheh..welcome to tua club..

~0~ said...

slmat bercuti

adaNiff said...

eyriqazz.. thanks..

adaNiff said...

suki.. aku tetap nmpak muda. bak kata makcik sireh. ngee~~

adaNiff said...

~0~..thanks :)

kawie2020 said...

selamat pulang ke kampung.. jgn lupa bc doa keselamatan perjalanan..

adaNiff said...

thanks kawie :)

sukiminna said...

johor xcuti..:( borinknye

adaNiff said...

nape x cuti? padan muke. muahahahaha.

sukiminna said...

haha..ngek..bluwek

johor xamek cuti newyear kot..sbb awl muharam da cuti