November 25, 2009

.::Kisah Benar Si Budak Bertuah::.

Tuah. Korang rase korang tergolong dlm golongan org bertuah tak? Korang pernah dpt cabutan bertuah tak? Atau korang mmg keturunan Hang Tuah? Atau korang dgn selamba badak & dgn muka tak malu mengaku yg korang bertuah? Dlm kata lainnye, buat-buat bertuah. Ok. Kisah aku kali ni ade kena mengena dgn kes keempat. Buat-buat kononnye diri ni bertuah. Dan akhirnya memang betul2 bertuah.

18 November yg lepas. Ini bukti. Ye. Lappy aku tak bleh nak print screen. Lappy lama. Zaman Jepun punye lappy. Jadi, aku snap2 je pakai henpon mahal aku. Hiks.


Lihatlah. Sangat tak malu bukan? Aku mengaku diri sendiri bertuah kerana menjadi follower ke-100 kak Suri. Hahahaha. Adeh.. Malu dgn diri sendiri sebab tak tau malu. Haishhh.. Alkisahnya selalu jenguk blog kak Suri sebab aku kan Clicker Tegar NuffNang. Meronda satu Malaysia sampai la terjumpa blog SuriSarawak, HomeMadeCake [klik link].

So itulah yg berlaku. Aku cuma berbasi-basi dgn kak Suri smbil klik Nuff beliau. Saje bergurau je nak kek tu. Tak sangka pula kak Suri amik serius. Kek dlm blog kak Suri sume cantik2. Warne biru, warna hijau, bunga2. Macam2 la. Memang terliur sgt kalo singgah blog beliau. Ye aku memang tak suke buat kek. Sebab tu tak boleh kawen lagi smpai skrg. Maaf ye Haniff. Nanti saye belajar. Hehehehe.

Kak Suri ade wat entri pasal kek lapis yg dia dah pos kepada pelanggannya pagi tadi. So, dah dapat agak kek aku akan sampai hari ni. Kek Lapis Ever Green [klik link] yg kak Suri janjikan dah sampai kat office kolej petang tadi.. Wahh sangat teruja!! Ye la.. At least aku dapat bawak buah tangan utk mama & abah di kampung esok. Boleh jadi juadah Hari Raya Qurban nanti.

Di kesempatan ni saye nak ucap banyak2 terima kasih wat kak Suri. Tak sangka la dapat kek lapis ni.. InsyaAllah nnti sy order kek pulak dari kak Suri. Mungkin kek tunang? Atau kek kahwin? Hehe.. InsyaAllah. Thanks a lot Kak Suri..

p/s : dengan ini, aku isytiharkan diri aku sangat bertuah. Sape2 nak makan kek ni sile la bertandang ke teratak burokku di BoxBoxVille di hari raye nnti. Terime kaseyy!

7 comments:

izzahfarhana said...

tahniah!suka kek lps swakkk

adaNiff said...

thanks izzah.. 1st time mkn kek special ni. hehe.

AHMADSUFI6177 REVO said...

itu sangt bertuah... ohh.. nak juga boleh?

rash said...

bestnye!!! rash bkn jenis bertuah.. klu ade lucky draw xpenah dpt pn... huhuhu

DaHLia said...

nak sket kek free!!!

adaNiff said...

jgn lpe kat umh mama nnt...abg dtg rye...jgn ckp kek ni abis la...dh janji kan..hehe..muahhh!

fiD said...

kek masam manis pon sodap!