November 26, 2009

.::InsyaAllah Kami Berchenta Utk Selamanya!::.



Kawan-kawan,
Tolong doakan usaha kami ini berhasil.
Doakan kejayaan dan kebahagiaan kami di dunia dan di akhirat.

Terima kasih,
Thank you,
Arigato gozaimas,
Guten tag,
Merci beaucop.


Regards,
Hanx n Ada.


9 comments:

sukiminna said...

ameeen..nk banner cam kat atas tu gak..hee

kawie2020 said...

saya doakan bahagia keakhir hayat.. amimm..

adaNiff said...

Haniff: Thanx a lot 2 both of u..
n suki nak banner cmtu gak?tnye ada k.die yg wat banner tu.ada dh tdo..

izzahfarhana said...

ada semoga berbahagia dengan haniff izzah doakan =)

adaNiff said...

thanx izzah...

--siLEnt_ 5iLh0ueEtte-- said...

wao... hehe.. semoga bahagia. bila nk kawen? jgn lupe jmput. ngeeee~

AHMADSUFI6177 REVO said...

ya allah..
kau berikanlah cahaya kebahagian ke atas mereka...
kau lindungilah mereka dari seksaan api neraka..
mudah2an mereka tergolong dalam golongan yg kau redhai..
dgn rahmatMu..
amin...


kahwin nanti jgn lupa ajak aku.. kalo dekat aku gi la.. hehehe..

dah amik kursus kawin belum nie? hehehehe...

fiD said...

kawen la.. abes citer..

Cicak Man said...

cikgu rupanya..yg perempuan master kat UM kan? ok la tu..Kahwin awal ok.sampai seru nanti kahwin je terus..cicakman hijau doakan.