October 27, 2009

.::Mind Your Language::.

Ogos lepas aku dan abang2ku bercuti di Port Dickson. Tadi aku sempat tengok balik gambar2 yg sempat aku snap kat sana, so aku nak share la ape yg aku snap ni. Bukan nak kondem sape2 ye, just nak share aje..

Korang mesti pernah ternampak benda yg sama di tempat-tempat percutian/peranginan yang lain. Bila dibaca, mmg rase nak gelak.. Tapi sepatutnya pihak berkenaan/berkuasa patut ambil perhatian ttg perkara ni. Ye la, tempat-tempat percutian bukan saje menjadi kunjungan orang2 kita, malah pelancong2 dari luar juga. Jom kita terjah.

Kamu mahu makan banjo? banjar? benjol? benjo?
hehehe..

'Bilek' ni bahasa Melayu zaman bile ye?
hehehe..

Ha.... yg last ni special sikit. Kanak-kanak lelaki (boy) & kanak-kanak perempuan (girl) yg nak masuk jamban perlu membayar RM1.

Hurrrmmm.. Abis tu women & men kena bayar berapa ye kalo nak masuk jamban ni??
hehehehehe..

Someone should really teach them proper language. -_-"

5 comments:

Manusia said...

biasa la tue..
bahasa jiwa bangsa huhu

bigbrother said...

yg last tu kelakar.
ingatkan jual boy or girl RM1.hahaha

ada_hairuni said...

hahaha.. bilik menjual budak secara terang-terangan. bahaye nih..

cybernetic88 said...

haha. ok la tu. bahasa lame =P.
btw tndas 1 rnggt???. awt mhlnye. haha

dotblogspotdotkom said...

tandas tu pakcik tgk ada 1 pintu je... ate mana mau nye kongsi tandas tu...

org dewasa cari port kat pokok2 je...huhuhuhuh