October 09, 2009

.::Keletuk Keletak::.

Sembang YM dgn jiran blok sebelah kolej aku.

Ada : org sebelah...!


Ville : hahaha

Ville : tperanjat

Ada : haha

Ville : bg la salam

Ada : Assalamualaikum org sebelah..

Ville : ye, Wa'alaikummussalam org sebelah

Ada : lame dah x online tibe2 ade lak.. tu yg kasi tperanjat sket

Ville : slalu on9, tapi saje wat invi

Ada : owh begitu...

Ville : hehehe

Ville : kt blik ke?

Ada : a ah kat bilik ah. bangunan sebelah. haha

Ville : skang duk ngan sape?

Ada : dgn dak2 master gak.. roomate baru

Ada : x best langsung

Ville : wah. nape plak

Ada : kerek je rase nak sepak

Ville : mesti bdk ********

Ada : ***** dgn Pahang

Ville : loh. org Phg kerek eh

Ada : kerek gak. kecuali org maran n jerantut. hahaha

Ville : hohoho.. cm2 la plak

Ville : selalu la pulak nmpak awk kat kafe

Ville : bese nye ssh nak nmpk

Ada : ye ke slalu?

Ada : skali je kelmarin

Ville : ptg smlm pn nmpk awk blk dr mane ntah

Ville : kat gate

Ada : ha eh? katne ms tu?

Ville : nak kuar g main voleybal

Ada : x pasan lak. baru blk dr lab kot

Ville : wat pe je mlm ni?

Ada : baru abis study. dpt sejam je. MALAS. hahaha. awk?

Ville : ok la tu. blh thn la lame nye

Ville : duk lepak je. asgmnt haram x wat pe pn

Ada : hoh. ade asgnmt x wat. ni mesti wat keje last minit

Ada : pastu tiru

Ville : bese la tu

Ville : bukan tiru. copy paste.. tiru len

Ada : haha

Ville : nk g mandi la wak

Ville : hehehe. dr td lg x mndi

Ada : ye silekan

Ada : ketiak angit

Ville : wokeh

Ada : babai

Ville : wah lebih 2

Ada : haha

Ville : ok lah. bubye


Isi-isi penting:-


1) sila bagi salam sebelum menegur orang termasuk di YM. (hahaha.. aku yg terkena ni..!)
2) aku declare aku x suke roomates aku (ini pun isi penting OK..!)
3) jangan kutuk org kampung sendiri. hakhakhak. (kalo dah x suke tetap kutuk gak)
4) jangan MALAS study. dpt sikit pun jadilah dari x study langsung. DUSH..!
5) sila jgn copy & paste assignment org len
6) sila jangan tiru juga
7) sila mandi. ketiak anda angit. hiks!

1 comment:

kama said...

aku rse aku tahu org mne yang 'ville'itu maksudkn.
kui3x