October 04, 2009

.::Jangan Tuduh Aku::.

Oh lagu lagi.. Thanks bnyk2 Nora coz telah mem'bluetooth' lagu ni.. Lately, aku sering dituduh.. Huhu.. Dia mesti tahu apa maksud aku ni.. Walaupun lirik lagu ni agak lucu, tapi bait-baitnya agak 'kena' dgn peristiwa yg berlaku hari ni.. Tak kisah la.

Apa yang penting, aku tak pernah selingkuh dan tak akan selingkuh..!

Wali Band - Jangan Tuduh Aku

Jangan kau tuduh aku
Tuduh aku selingkuh
Sadarkah ucapanmu adalah doamu

Jangan kau tuduh aku
Tuduh aku selingkuh
Sadarkah ucapanmu akhirnya yang ajari aku untuk selingkuh

Makanya kamu jangan sembarangan berkata
Karena setiap kata adalah doa
Inilah akibatnya kau sering menuduhku
Inilah akibatnya kamu memojokkanku (??????)
Akhirnya aku selingkuh

p/s: jangan sembarangan tuduh.. tak baik..

1 comment:

Precious said...

Salam Aidilfitri. Setiap kata adalah doa memang! Mesti hati2, kan!
Err .. minta tlg? Boleh tak buat pencalunan (Kak fynn jamal ker .. Zahiril Adzim ker ..) utk Weblog Popular 1Malaysia? Pls join us, k! Tenkiu!!