September 18, 2009

.::I KNOW WHAT YOU DID LAST RAYA::.

Semangat gile nak balik raya.. Lepas berbuka malam ni insyaAllah terus bertolak balik Maran a.k.a Bandar Ayam Kampung terchenta.

Cafe dah tutup since most of the students dah berjoget-joget kat rumah.. Aku aje la yg terpaksa duk tercangok menunggu abang angahku abis kerja. Hujan lebat. Nampaknye maggi je la juadah berbuka aku utk alas perut.

Hari ni naik kereta baru..! Sebagai penyimpan mohor besar ghaje-ghaje, aku sangat berbangga merasmikan kereta baru Angah yg aku beri nama MYVi RAYA. Huhu. Malam ni sampai rumah je confirm 1 badan aku bau kedai. Hee.. Tahniah bro dah beli kereta. Aku nyeles.

Aku nak tayang gambar raya. Tapi yg ni tahun lepas punya.. Hopefully tahun ni leh wat photoshot lagi.. Aku suke tgk mama ngan abah dlm pic ni. Nampak sgt happy pd raut wajah tua mereka.. Ye la.. Anak-anak semua dah besar panjang.. Cume haku yg sorang ni aje la yg banyak mengabiskan boreehh...

Tunggu ye ma, abah.. Tahun depan, Ada pulak bawak balik kereta raya. Tak dapat HONDA CIVIC, HONDA CITY pun jadilah.. Nanti boleh bawak abah n mama round 1 kampung. Muahahaha.. Opss. Terover gelak. InsyaALLAH.....

SALAM AIDILFITRI dariku, RABIATUL ADAWIYAH & keluarga.
MAAF ZAHIR DAN BATIN.

No comments: