July 22, 2009

.::Kegedikan Seorang Gedik::.

2-3 minggu ni tahap kesabaran aku agak tercabar dgn sorang perempuan bawah umur yang sangat gedik.. Bukan tercabar kerana cemburu buta, tapi tercabar dgn sikap gedik si gedik yg memang deserve tamparan wanita sepam-dua secara bertubi-tubi.. Perlu ke jadi gedik? Perlu ke mengganggu hubungan pasangan lain? Lepas sorang, sorang pulak yang si gedik menggedik. Si gedik tak sedar ke yang kegedikan terlampaunye tu mungkin bakal membawa padah pd diri sendiri?
.
Haihhh... Aku sendiri tak faham ape sebenarnya motif kegedikan si gedik.. Tak cukup kasih sayang? Perlu belaian manja?? Sampai libatkan kegedikan mak & bapak sedara & nenek sendiri dalam kisah kegedikan si gedik??? Kat sini aku nak pesan la kat si gedik tu, tolongla control tahap kegedikan tu.. (boleh ke dia control??) Ni KL dik.. Ko nak gedik camtu kat sini, silap hari bulan, tak lama la ko.. Hmmm.. Entah. Aku sendiri tak faham sikap manusia.. Mungkin yg gedik akan terus gedik.. Dan lelaki2 yg suka tahap kegedikan terlampau si gedik sangat mudah mempermainkan si gedik.....
.
Si gedik.. Kau memang HONG-NGEK, BONG-NGEK, BENG-NGONG, dan BUS-SUK!!
.
Oh.. Kat bawah ni aku saje letak wajah-wajah gedik seorang aku. Adekah aki si gedik?? Oh bukan aku.. Aku tak gedik. Aku cuma gedik di sini. Blog aku suka hati aku. Aku yang tak gedik ni sudah pasti tak akan mengganggu balak orang, tunang orang, mahupun laki orang.
.
.
.
.
.

PEACE..! NO WAR..!

2 comments:

kama said...

say no to underage byatch!

sape layan penggedik, die penggatal penggedik yang layak menerima tamparan wanita.
so in general, say no to penggedik dan penggatal penggedik!

ada_hairuni said...

muahhahhaha... best tul Kama ni.. Thanx 4 ur support.. bencin byatch n pemcinta byatch.