June 30, 2009

.:: Tuai Strawberries, Minum Strawberry::.

Day #11
.
29/6/2009. BANGSAR - Polis berjaya memberkas 4 sekumpulan yg dipercayai memiliki sejumlah besar dadah jenis.... Ngehehe.. Gambar di atas bukan dadah mahupun serbuk kunyit ok... Itu ialah baki samples yg telah dihadiahkan oleh Dr.Z semalam.. Susun jgn x susun, timbang jgn x timbang..
.
Termenung jap.. Aku tgh pikir ni.. Weh.. Aku dah x ingat kitorang tgh wat batch samples yg ke-brape dah skrg. Hohoooo... Esoklah bertanye kpd Geng Sedut sekalian itu..
.
Sangat letih mata ini. Bahana penangan Farm Town itu.. Oh sungguh durjana kamu Farm Town. I'm a Farm Town Addict now.. X pe lah janji bukan drug addict.
.
Aku x selera makan. Ini saja dinner aku utk malam ni. Tapi x pe kan? Berkhasiat kan? Lalala..
.
.
Esok cerita lebih pjg, insyaAllah. Skang x leh cite pjg coz dah smpai mase utk aku harvest hasil tanaman strawberries di ladang Farm Town. Chiow dulu bebeh..
.
~toodloo~

1 comment:

Ahmad Firdaus Haikal Arham said...

chumelnya sampel2 kita....yea yea...dah 60...lagi 40...harus dibut...huhu