June 29, 2009

.:: F oh F ::.

Day #10
.
Keje lab x bnyk arini.. Just adding DCM to the samples and did some weighing. The total samples are 105.. Huhu.. Perlu bekerja keras utk menyiapkan semuanya! Chayo Geng Sedut..!
.
Dulu..... Aku rajin view account F no.1 ini:
.
.
Takde la addicted sgt dgn F no.1 ni, tp excited coz dpt keep in touch dgn kwn2 skolah & uni yg dah lame x contact.. Dlm seminggu ade la 2x kot aku view account aku ni.
.
Kemudian..... Aku rajin view account F no.2 ini:
.
.
Addicted jugak kot since internet free je. Gune wifi UM ni.. So, tiap2 hari aku view profile F no.2 ni. Jawab kuiz, comment gambar, dan pelbagai lagi..
.
Kini..... Aku tersangatlah addicted dengan F no.3 ini:
.

.
Game ni ialah application dlm F no.2 di atas. Sampai x tidur malam dibuatnye.. Main tanam2 pokok, main tuai2 hasil.. Bak kate kawanku yg seorang itu, x sia2 blaja Plant Genetics & Animal Biotech sem lepas. Hahaha.. Kenal dgn kawan2 baru dari seluuuuruh dunie... Memang best game ni. Aku memang dah tersangat addicted sampai terlupe nak update blog ini 2-3 hari lepas.. Huhu.. Rasakan penangan F no.3 ni! Korang dah cuba? Cubalah kalau korang memang dah x de kerja berfaedah lain yang nak dibuat.. Hahahaha..
.
Tapi, jangan salahkan aku kalau korang dah terjebak ke dlm lembah F no.3 ni. Kalo korang dah terjebak jugak, sila salahkan si penama di bawah ini:
.

Kau bersalah!!

1 comment:

kama said...

hahahahha.
salahkn ku..jangan salahkn ku..
(sila nyanyi dgn betul)

ada! g follow aku cpt!